Klantenservice

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze diensten of wilt u reinigingsadvies?
Dan kun je ons via onderstaande kanalen bereiken:

Per e-mail: via service@mijnschoonhuis.nl
Telefonisch: +31 (0)85 – 0028408

Je krijgt op werkdagen binnen 24 uur antwoord.

Mijnschoonhuis.nl is onderdeel van TripleSupport B.V.

Correspondentieadres: Kloosterweg 1, 6412 CN Heerlen

IBAN: NL65RABO0356267954
KVK: 78417228
BTW: NL861385214B01

Wij garanderen een mooi schoon en fris resultaat. Doordat wij uitsluitend werken met vakmensen met vele jaren ervaring beloven wij het beste resultaat wat mogelijk is. Zij gebruiken producten en innovatieve reinigingssystemen. Veelal zullen wij u als klant doen verbazen over het behaalde resultaat, mooi schoon en hygiënisch fris. Echter in enkele gevallen kan het optisch resultaat tegenvallen. Daar zijn diverse redenen voor. Slijtage van het materiaal, verkleuring door licht/zon en beschadigingen door het zelf met verkeerde producten schoonmaken. Een reiniging zal hier niets aan kunnen veranderen. De producten die onze specialisten gebruiken zijn altijd veilig en getest op het materiaal welke wij voor u schoonmaken.

mijnschoonhuis.nl garandeert een professionele reiniging waarbij alles gedaan wordt wat reinigings-technisch mogelijk is voor het beste resultaat.

Een aanvraag voor een specialistische reiniging doet u door gebruik te maken van het contactformulier op deze site. Bellen is ook mogelijk, tijdens kantooruren. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij informatie nodig. Bij vloeren, de hoeveelheid vierkante meters en de vloersoort en of er bijzonderheden zijn. Bij het reinigen van stoffen meubels, het type stoffering, hoeveelheid en of er bijzonderheden zijn. Hoe completer de informatie is des te beter wij u van dienst kunnen zijn. In het contactformulier kunt u foto’s mee uploaden. Nadat wij deze informatie van u hebben ontvangen zal een medewerker van de klantenservice met u contact opnemen. U krijgt dan van ons een duidelijke prijsopgave. Deze offerte zullen wij u tevens mailen. Wanneer u de offerte heeft goedgekeurd zullen wij met u een datum inplannen. De specialistisch reiniger, onze partner bij u in de regio, zal dan de werkzaamheden voor u uitvoeren. Wanneer de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd krijgt u van ons een betaallink om de afgesproken kosten te voldoen. Enkele dagen na de uitgevoerde werkzaamheden zal de klantenservice nog met u contact opnemen om te controleren of alles naar tevredenheid is verlopen.

Contact