Klantenservice

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze diensten of wilt u reinigingsadvies?
Dan kun je ons via onderstaande kanalen bereiken:

Per e-mail: via service@mijnschoonhuis.nl
Telefonisch: +31 (0)85 – 0028408

Je krijgt op werkdagen binnen 24 uur antwoord.

Mijnschoonhuis.nl is onderdeel van TripleSupport B.V.

Correspondentieadres: Kloosterweg 1, 6412 CN Heerlen

IBAN: NL65RABO0356267954
KVK: 78417228
BTW: NL861385214B01

Doordat wij uitsluitend werken met vakmensen met vele jaren ervaring beloven wij het beste resultaat wat mogelijk is. Zij gebruiken producten, innovatieve reinigingssystemen en garanderen hun werkzaamheden. Veelal zullen onze professionals u als klant doen verbazen over het behaalde resultaat, mooi schoon en hygiënisch fris. Echter in enkele gevallen kan het optisch resultaat tegenvallen. Daar zijn diverse redenen voor. Slijtage van het materiaal, verkleuring door licht/zon en beschadigingen door het zelf met verkeerde producten schoonmaken. Een reiniging zal hier niets aan kunnen veranderen. De producten die onze specialisten gebruiken zijn altijd veilig en getest op het materiaal welke wij voor u schoonmaken.

Een aanvraag voor een specialistische reiniging doet u door gebruik te maken van het offerte aanvraagformulier op deze site. Bellen is ook mogelijk, tijdens kantooruren. Om u en onze professionals zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij informatie nodig. Bij vloeren, de hoeveelheid vierkante meters en de vloersoort en of er bijzonderheden zijn. Bij het reinigen van stoffen meubels, het type stoffering, hoeveelheid en of er bijzonderheden zijn. Hoe completer de informatie is des te beter wij u van dienst kunnen zijn. In het contactformulier kunt u foto’s mee uploaden.

De specialistisch reiniger, onze partner bij u in de regio, zal dan contact met u opnemen en de werkzaamheden voor u uitvoeren. Omdat wij de kwaliteit willen toetsen ontvangt  u na afronding van de werkzaamheden een verzoek tot beoordeling van de vakman.

Contact